fbpx

12 znaków – szef cię docenia

Czy wiesz, co twój szef myśli o tobie?

Może twój szef jest również jednym z tych, którzy bardzo subtelnie pokazują, że cię lubią.

Niezwykle ważne jest, aby wiedzieć, że twój pracodawca jest po twojej stronie. Dobre współdziałanie z szefem jest nieodzownym elementem twojego sukcesu w pracy. Ponieważ jest on najprawdopodobniej tym, który określa, czy zostaniesz awansowany, zdegradowany lub zwolniony. Twoja praca jest w jego rękach.

Niektórzy przełożeni otwarcie pokazują, że cię kochają – oczywiście w nieromantyczny sposób. Ogarniają Cię pochwałami, dają pozytywne i szczegółowe opinie i sprawiają, że czujesz się, jakbyś wnosił znaczący wkład w sukces organizacji.

Ale nie wszyscy menedżerowie są tak otwarci.

Zawsze dobrze jest prosić o szczere opinie. Ale zanim zapytasz, możesz przeczytać kilka znaków, które pokazują, że twoi szefowie są pod wrażeniem twojej pracy :

Dają ci „twardą miłość”
Suzanne Bates, prezes Bates i autor „Wszystko Lider You Can Be”, powiedział firmie Insider, że to może być trudne, aby dowiedzieć się, czy twój szef cię lubi czy nie.

„Twój szef powoli wdraża Ci dodatkowe obowiązki i zasypuje – prawdopodobnie – wieloma informacjami zwrotnymi, ale nie tylko pozytywnymi – niektórzy szefowie mogą tworzyć naprawdę nie miłą atmosferę, ale ponieważ (on lub ona) widzi Ciebie jako kogoś, kto może sobie z tym poradzić i jako kogoś kto jest gotowy do podjęcia większej odpowiedzialności” Powiedziała.

Rzucają wyzwania
Jeśli czasami czujesz się przytłoczony, może nie jest tak źle.

„Twój szef prawdopodobnie chce abyś dał z siebie więcej niż myślisz że możesz, aby móc coś stworzyć – a nie dlatego, że próbuje cię ukarać, ale ponieważ chce przetestować cię z trudnymi zadaniami,” Bates, wyjaśnia jako dyrektor zarządzający od 17 lat w kadrach .

Dzielą się twoimi priorytetami
„Zapytaj szefa, jakie są jego najważniejsze priorytety i zapisz się na trudne zadania” – powiedział Bates. „Daj swojemu szefowi szansę zobaczenia cię w akcji, szczególnie w projekcie, który jest dla niego ważny, abyś mógł udowodnić swoje umiejętności.”

Szanują ciebie
Wreszcie, współczucie jest przereklamowane.

„Przestań się martwić o to, że twój szef cię lubi, bo to, co naprawdę ważne, to to, że szanuje cię, angażuje i prowadzi do ważnych rozmów” – powiedziała Bates. „Współczucie nie jest tak ważne, jak przyczynianie się, bycie myślącym partnerem i pomaganie zespołowi i organizacji w osiągnięciu sukcesu”.

Pytają o twoją opinię
Bruce Tulgan, założyciel RainmakerThinking i autor książki „To jest w porządku, aby zarządzać swoim szefem”, powiedzieli managerom, aby dyskutować więcej z ludźmi, których lubią i którym ufają.

„Jeśli twój szef prosi o twoją opinię w indywidualnych wywiadach lub spotkaniach zespołu i daje ci mnóstwo czasu na mówienie, a następnie reaguje pozytywnie na to, co mówisz, to jest dobry wskaźnik”, powiedział.

Nie zawsze spotykają się z komplementami
Możesz myśleć, że menedżerowie, którzy cenią swoich pracowników, przepełniają się pochwałami, ale Bates powiedział, że nie zawsze tak jest.

„Albo myślą, że już wiesz, że masz dobrą reputację, czy nie chcą wyglądać tak, jak oni wolą ciebie, albo po prostu o tym zapominają, ponieważ robisz tak wiele rzeczy,” powiedziała.

Bates zaleca, aby zapytać o opinie i jasno powiedzieć, że twój szef powinien być szczery i bezwzględny.

Tulgan zgodził się, że pracownicy nie powinni zawsze oczekiwać niezamawianych informacji zwrotnych.

„Powinieneś zawsze upewnić się, że twoje oczekiwania są jasne i powinieneś obserwować swoje wyniki na każdym kroku”, powiedział. „Kontroluj siebie! Wtedy nie musisz zgadywać. ”

Przychodzą do ciebie pierwsi
Tulgan powiedział, że to będzie obiecujące, jeśli twój szef przyjdzie do ciebie pierwszy. Udają się do ciebie tylko wtedy, gdy coś trzeba zrobić, czy to codzienne czy specjalne zadanie.

Dają ci większą odpowiedzialność
Menedżerowie są reprezentowani przez najbardziej utalentowanych pracowników. Możesz nie otrzymać złotej odznaki, ale będziesz w stanie wziąć odpowiedzialność za ważne projekty, a nawet za swoich kolegów.

Odnoszą się do ciebie
Jeśli inni pracownicy mają problemy, twój szef wyśle ich do ciebie.

„Jeśli twój szef mówi innym, żeby do ciebie przyszli, jeśli potrzebują porady, instrukcji lub przykładów dobrej pracy, to jest dobry znak” – powiedział Tulgan.

Dają ci ważne zadania
Tulgan powiedział, że jednym z najwyraźniejszych znaków, że twój szef ci ufa jest, gdy konkretnie prosi cię o opiekę nad ważnymi klientami.

Rozmawiają z tobą regularnie
Tulgan powiedział, że superwizorzy chętnie rozmawiają regularnie z pracownikami, których lubią. Pytają cię o satysfakcję, czy możesz planować odejście z firmy i co firma może zrobić, aby cię zatrzymać.

Twój szef nie przesłuchuje cię – próbuje dowiedzieć się, jakie kroki sprawi, że zostaniesz w firmie.

Proszą cię o nauczanie innych rzeczy
Twój szef , znowu i znowu, prosi Cię aby pokazać nowym pracownikom jak najlepiej wykonywać pracę, lub aby uzyskać informacje lub wyjaśnić kolegom jak to wszystko działa, to możesz czuć się tak, jakby to była tylko dodatkowa praca na ciebie.

I może tak być w niektórych przypadkach.

Ale twój szef może być pod tak dużym wrażeniem twoich umiejętności, że chce, żebyś również odcisnął się na innych. Zamiast traktować te zadania jako denerwującą dodatkową pracę, powinieneś postrzegać ją jako szansę na poprawę własnego przywództwa i wykazanie swoich kompetencji.

 

Anne Cain / Xing

You may also like...

Popular Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: